2017-10-25 10:27:25
Nauka perfekcyjnej obsługi klienta jest bardzo ważna, ponieważ w ten sposób można zyskać uznanie klientów na szeroką skalę. Przede wszystkim przydatne mogą okazać się w tej sytuacji szkolenia z zakresu obsługi klienta, które prowadzone są przez doświadczone osoby, zajmujące się tym od wielu lat.
2014-11-19 11:49:07
Najnowsze przepisy obowiązujące w branży e-commerce od 25 grudnia 2014 roku, wprowadzą duże zmiany w sposobie prowadzenia handlu internetowego w naszym kraju oraz w całej Unii Europejskiej.
2012-10-23 09:34:05
Wczoraj obiegły Polskę kolejne złe wiadomości dotyczące rynku pracy, tym razem zaprezentowano listę zawodów najbardziej dotkniętych bezrobociem i ku zdziwieniu wielu osób na pierwszym miejscu znaleźli się właśnie sprzedawcy.
2012-05-09 09:37:19
Celem każdej osoby, która prowadzi własną firmę jest jak największa sprzedaż swoich produktów lub usług. Co jednak zrobić kiedy w czasach rosnącej konkurencji na rynku klienci zaczynają zwracać się ku innym firmom oferującym podobne produkty.
2012-05-09 08:28:02
Klientka obsługiwana przez atrakcyjną ekspedientkę, która dodatkowo naśladuje jej gesty, mimikę czy postawę, wydaje więcej pieniędzy i częściej robi zakupy w danym sklepie, niż korzystająca ze zwykłej obsługi - wykazali uczeni SWPS.
2012-04-24 14:00:08
Dobry handlowiec powinien umieć nawiązywać kontakt, który będzie się opierał na zaufaniu i wiarygodności, budowaniu oraz utrzymywaniu długofalowych relacji z klientem oraz rozumieć i akceptować odmienne zdanie i opinie na poszczególne tematy osoby, którą chce przekonać do swojej oferty.
2012-04-24 12:02:11
Wbrew pozorom sprzedaż nie jest łatwą sztuką. Aby odnosić sukcesy na tym gruncie niezbędne jest doświadczenie, kwalifikacje i odpowiednia wiedza, a także niezbędne w tym zawodzie predyspozycje.
2012-04-24 11:52:33
Aby skutecznie sprzedawać należy komunikować się z klientem w taki sposób, aby go przekonać do towarów lub usług, jakie mamy do zaoferowania.
2012-04-24 10:34:25
Niezmiernie ważną rzeczą podczas sprzedaży jest używanie kilku technik, które zarówno maja wpływ na samą sprzedaż, ale również na relacje z klientami, bez których niemożliwy byłby żaden biznes.
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.